Aug 2, 2011

10 bulan sudah.....

Assalamualaikum

Alhamdulillah...
hari ni Rayyan genap 10 bulan
hmmm...dah besar rupanya anak ibu n ayah ni...hihihi

Selalunya..org mesti tanya..anak dah pandai ape yek?
mula la nak jawab...hihihi
coz mmg byk Rayyan dah pandai...huhuhu
dah padai mengemas rumah pun..hihihi
hmm....mmg gerenti kemas jadi xkemas la rumah..hahahah
skrg Rayyan dan pandai amik brg ...pastu buang..campak je keje nyerrr...
kira pandai jugak la kan....hihihi

Rayyan skrg dah mula menggigit...
huhuhu...yang jadi mangsa nyerrr ibu dia ni la...
semalam...time aku tido...tetiba jer terkejut n rase sakit..
rupanya Rayyan gigit..lutut n lengan tangan ku ni..huhuhu
ni pun kira pandai jugak kan....hihihi

hmmm..ni lagi satu...
Rayyan suka sangat nak drive kete..
pantang sangat...mmg suka sangat pengang stereng...
buat la aksi2 org drive kete...huhuhu
pandai plak dia tolak2 gear...gerakkan wiper...
buka lampu...signal...huhuhu
seriusly..mmg x pernah ajar pun..tgk dia buat pun kau terkejut
mybe faktor aku mmg byk habis kan mase bawak kete kot dulu
time pregnant kan dia dulu kan..aku berulang...
kuantan ke kemaman...
ni pun kira perkara pandai jugak kan..hihihi

Rayyan dah mula berdiri tanpa sokongan selama 10 saat...
ni aku kira 3 hari lepas la....hihihi
hmmm... dah nak mula berjalan agaknyerrr...

Gigi dan ade 5 batang...
3 batang kat atas... 2 batang kat bawah....
tu yang suka menggigit tu..hihihi

Perkataan yang dah keluar dari mulut Rayyan skrg...
mamamama......bababababa...
aku ajar panggil ibu..ibu....ayah..ayah..
dia buat tak tau aje..hihihihi
Yang plg best skali..skrg Rayyan dah pandai tgk tv..
hmmmm...kalau dan tgk cartoon yg dia suka...kita pgl pun wat xtau je...
channel yg dia suka...618...baby tv..
bagus gak astro adakan channel mcm tu..

ok la...kalu nak ikutkan..bayak sangat aku nak story...
nanti la..next entry la continue blk k...
dah penat menaip ni..hehehe...
..........  :) ..........

No comments:

Post a Comment