Feb 3, 2011

@ new ofis

Assalamualaikum


Untuk entry kali ini
aku nak story 
aku @ ofis baru....di Risda Pahang Timur
Alhmdlh...
1 hb feb baru-baru ni
aku lapor diri di sane
b4 pukul 8am aku dah sampai ofis
Pnuya la nerves weiiii
masuk je perkarangan ofis
parking xde...penuh
huhuhu
cari punya la cari.....Alhmdlh jumpa gak la...
Terpaksa la parking kat belakang
1st skali pas parking kete aku nak cari tempat punch card
mane x nyeeee takut xsempat jerrrr
hehehe....
Ofis aku kat Tingkat 2...jumpa gak la slps tanye sorang akak ni

Sampai je kat ofis
1st jumpa cc pentadbiran
kira lapor diri dengan dia la dulu
then jumpa PRD ....big bos
after that...lapor diri dengan PKA...

Aku ditempatkan di unit kewangan...
Suka sangat....hehehe

Acctually, aku xde kawan kenal pun kat PRD Phg Timur ni
batch aku sorang pun xde
Tp xpela...janji dapat tukar kuantan

Skrg tgh mencari2 kawan yang blh dibuat kawan
bkn pe nak la cari kawan yang betul2 kawan kan
Harap2 jumpa la
........Amin.....




keadaan dlm ofis...nampak agak padat jugak laaa....



buah limau yg diberikan PRD untuk aku... tq bosssss.... :)

No comments:

Post a Comment