Oct 25, 2010

02 oktober 2010

Alhmdlh....
Segalanyerr sudah selamat...
Syukur bangat pada Allah atas kurniaanNya yg cukup indah...
Tepat jam 10.25pm 02 oktober 2010 aku telah selamat melahirkan seorg bb boy..beratnyerr 3.32kg...syukur alhmdlh...
Ini adalah pengalaman yg terindah bagi aku kerana sudah bgelar seorg ibu...mcm xpercaye pun ade gak...tp ini adlh kenyataannyeee...
Rizq Rayyan Bin Ros Mazuan Noor ... e2 lah nama anak ku...
even mcm susah jerr nak sebut yek....tp name e2 penuh makna tau...name tu dipilih sndiri oleh ayahnyeee...
Rizq maksudnya Rezeki..& Rayyan adalah pintu syurga...
Indah kan maksudnyeee...hehehehe
Rayyan adlh cucu pertama bg ayah n ibuku...khadiran Rayyan mmg dinantikan oleh seluruh fmly aku...semua org teruja sgt...hehehe
Aku doakan semoga kehadiran Rayyan dlm kehidupan kami sekeluarga akan memberi sinar baru n moga2 dilimpahkan rezeki dari Allah...
Aku harap juga dan bdoa agar dapat mendidik Rayyan supaya dpt menjadi anak yang soleh n taat pada ayah n ibu nya..
Moga2 aku dan suami dapat menjadi ayah n ibu yg terbaik buat Rayyan...aminnnnnn

No comments:

Post a Comment